Välkomna till min nya blogg bara om scrapbooking!!

Jag kände att det blev lite väl mkt allt möjligt  i min gamla blogg  så nu startar jag en ny som BARA handlar om scrapbooking, det ska bli roligt!! Jag började scrappa någon gång på sommaren 2007, det var en arbetskamrat, Maria som sa att hon ville börja med det och frågade om någon mer hade lust. Pysslig som jag är gillade jag det direkt :) Jag håller fortfarande på och exprimenterar med olika tekniker osv så kommentera gärna med tips och råd :) Jag vill tex testa promarkers och att försöka stämpla mer, glimmer mist har jag inte testat (men har beställt :) har inte heller scrappat något clear album men det är också på väg på posten.

Lite om mig; jag är 25 år bor just nu på en liten ö i nord Norge med sambo och jobbar på en fiskindustri så scrapbookingen är bra att pyssla med här när man inte jobbar. Det är dock lite tråkigt att behöva beställa allt från Internet och inte kunna gå i butiker och se vad som finns på ett annat sätt.  En för kärlek till rosa så mina lo:s tenderar att alltid bli rosa fastän jag försöker att köpa annat också.

 Ska försöka att inte ha några bildlösa inlägg så här kommer ett kort till min kära lilla mamma som hon ska få på Mors Dag. Gjort i stort sett från rest papper då jag har försökt rensa lite.

Jag tycker att jag alltid letar efter bra bokstäver, nån som har tips på bra och fina bokstäver, tell me !! :)

Favorit scrapperska: Ingvild Bolme



 





Ciao !

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad duktig du e sis!!!!!!!!!!!

2009-05-13 @ 20:49:34
URL: http://angelinsideme.blogg.se/
Postat av: camiami

du ar sä underbar ...systra mi !!!!!

2009-05-14 @ 00:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0